Regulamin sklepu
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego, który służy do prowadzenia sprzedaży na odległość, w tym za pośrednictwem sieci Internet.
- Sprzedającym jest firma Anielskie-Dekoracje, NIP 7282186774, z siedzibą w Łodzi ul. Ziołowa 8B m.2 91-364 Łódź łódzkie.
- Kupującym w sklepie internetowym Anielskie-Dekoracje może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
- Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
§2. Przedmiot transakcji
- Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu Anielskie-Dekoracje opisane na stronie w chwili składania zamówienia jako Dostępny.
- Anielskie-Dekoracje dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach sklepu oferta, była zawsze aktualna. Gdyby jednak zdarzyła się sytuacja, że niektóre z oferowanych towarów są w danej chwili niedostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
- Anielskie-Dekoracje ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu.
- Nalot na świecach nie stanowi ich wady. (Aby go usunąć należy ogrzać świece ciepłym powietrzem lub wodą.)
§3. Cena
- Ceny towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
§4. Zamówienia
- Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową Anielskie-Dekoracje (sklep internetowy), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres anielskiedekoracje@gmail.com. oraz telefonicznie tel. 516 232 528
- Na wszystkie zamówione towary Sprzedający wystawia dowód zakupu.
- Minimum logistyczne - wartość towaru powyżej 100,00 zł.
- Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system, aby przy następnym zamówieniu nie musiał ponownie wypełniać formularza. W tym celu należy podać hasło (znane tylko Kupującemu). Przy następnych zakupach w Anielskie-Dekoracje wystarczy tylko się zalogować do systemu przez wprowadzenie w/w hasła. Zalogowanie pozwala także na śledzenie na stronie Sprzedającego etapów zamówienia, przeglądania historii zamówień, edycji danych Kupującego oraz zmiany hasła.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedający generuje e-mail (wysłany na podany w zamówieniu adres), w którym znajdować się będzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje
- w przypadku płatności za pobraniem – informacje o wysłaniu towaru
- w przypadku płatności przelewem – numer konta
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu lub e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane. Sprzedający będzie upoważniony do anulowania zamówienia w przypadku wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mogą uniemożliwiać wykonanie umowy sprzedaży.
- Termin ważności zamówienia przy płatności przelewem wynosi 7 dni od daty jego złożenia. Jeżeli Kupujący nie uiści należności wynikającej z zamówienia na wskazany numer konta w wyżej wymienionym terminie zamówienie zostaje anulowane, a Kupujący nie może żądać od Anielskie-Dekoracje jego realizacji.
- Klient ma prawo do dokonania zmian w treści zamówienia do momentu, w którym przesyłka nie opuści magazynu sklepu. Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie mamy możliwości dokonania zmian w treści zamówienia.
§5. Formy płatności
- Wpłata na konto Anielskie-Dekoracje przed wysyłką.
- W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków on-line- przelew internetowy, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty. Jeśli Kupujący wybiera tę formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierał będzie numer konta Anielskie Dekoracje, tytuł przelewu oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar.
- Ważne jest podanie w tytule wpłaty swojego imienia i nazwiska lub nazwę firmy oraz numeru zamówienia
- Możliwość dokonania wpłaty osobistej w sklepie Anielskie-Dekoracje pod adresem ul. Duńska 1G
- Płatność za pobraniem.
- W tym przypadku Kupującemu umożliwia się dokonanie zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności.
§6. Dostawa i transport
- Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników:
- Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
- Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
- Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 13:00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 12 godzin.
- Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów naliczane są automatycznie i widoczne są dla Państwa w zakładce "koszyk" (cena transportu widoczna przy produkcie dotyczy płatności przelewem). Dodatkowo po przejściu w zakładkę "Realizuj zamówienie" wyświetlają się ostateczne koszty transportu. Przejście w tą zakładkę nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami brutto.
- Cena za transport uzależniona jest od wagi brutto wybranego towaru (towar wraz z opakowaniem) bądź przedziału wagowego w jakim zmieści się wybrany towar (w przypadku zakupu więcej niż jednego produktu) i w całości pokrywana jest przez kupującego.
- Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem:
- Poczta Polska - standardowy termin doręczenia wynosi 2 do 4 dni roboczych od momentu wysłania. Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są paczki o wadze do 10 kg.
- Kurier DPD - termin doręczenia 1-2 dni.
- Anielskie-Dekoracje nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru wynikłych z winy firmy kurierskiej.
- W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu Anielskie-Dekoracje. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
- W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do Anielskie-Dekoracje. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.
- Przy każdym zamówieniu jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie Anielskie-Dekoracje pod adresem ul. Duńska 1G.
§7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych
- W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
- W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do Anielskie-Dekoracje. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce.
- Kupujący ponadto zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Anielskie-Dekoracje pod nr telefonu podanym na stronie internetowej www.Anielskie-Dekoracje nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i innych zastrzeżeń opisanych powyżej rozpatrywane będą tylko na podstawie pisemnego protokołu sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego podpisem przedstawiciela firmy kurierskiej. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.
- Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. Jeżeli reklamacja zostaje uznana, Anielskie-Dekoracje zwraca koszty przesyłki towaru.
§8. Zwroty
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
- Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nieuszkodzony, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu.
- Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione Anielskie-Dekoracje . gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sprzedawcy na koszt odbiorcy.
- W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny na numery podane w zakładce "o nas" lub kontakt mailowy na adres: anielskiedekoracje@gmail.com
§9. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe udostępnione podczas procesu rejestracji będą przechowywane w bazie danych przez firmę Anielskie-Dekoracje, z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
- Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego, ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Kupujący wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży oraz celach marketingowych jeżeli kupujący wyrazi na to jednoznaczną zgodę wypełniając formularz rejestracyjny.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z jego zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Anielskie-Dekoracje danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami).
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom.
§10. RODO
Zgodnie z art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Anielskie-Dekoracje, NIP 7282186774, z siedzibą w Łodzi ul. Ziołowa 8b m.2 91-364 Łódź,
Jako administrator danych firma Anielskie-Dekoracje dołoży wszelkich starań, aby w jak najpełniejszym stopniu zrealizować wymogi Rozporządzenia i w ten sposób chronić Państwa dane osobowe. - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – anielskiedekoracje@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prawidłowego wykonania umów sprzedaży oraz marketingu produktów i usług własnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. polegających na przekazywaniu informacji o produktach i usługach oferowanych przez spółkę, promocjach, cennikach i innych wydarzeniach
- kategoria danych osobowych: dane zwykłe. Nie przetwarzamy danych typu PESEL, nr dow. osobistego itp.
- Pana/Pani dane osobowe pozyskano podczas rejestracji na naszej stronie internetowej, dokonywania pierwszego zakupu lub z powszechnie dostępnych źródeł.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty niezbędne do prawidłowego wykonania umów sprzedaży (firmy kurierskie, podwykonawcy, biuro rachunkowe itp.)
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowanych przez administratora aż do momentu wniesienia sprzeciwu,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, które należy wnieść przez e-mail anielskiedekoracje@gmail.com
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
§11. Postanowienia końcowe
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Anielskie-Dekoracje oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Anielskie-Dekoracje nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego Anielskie-Dekoracje zaistniałe z przyczyn technicznych lub innych od niej niezależnych.
- Właściciel sklepu Anielskie-Dekoracje zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie sklepu Anielskie-Dekoracje. Klient zobowiązany jest do bieżącej weryfikacji postanowień w/w regulaminu.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu.